Skip to main content

Klantportaal

Altijd inzicht

Direct naar het klantportaal

Hoe werkt ons portaal?

Het klantportaal is een beveiligde omgeving. U kunt enkel inloggen met de door ons verstrekte inloggegevens. Deze dient u aan de rechterzijde van het inlogscherm in te vullen.

In het klantportaal kunt u al uw gebouwen/locaties (objecten), installaties, werkbonnen, facturen en andere relevante documentatie inzien. Zo heeft u te allen tijde de mogelijkheid om de huidige stand van zaken online te raadplegen.

Als u ingelogd bent, kunt u direct de meest recente facturen en werkbonnen bekijken. In het menu bovenaan kunt u kiezen welk soort informatie u wilt opzoeken.

Veelgestelde vragen

Voor wie is het klantportaal?
Het klantportaal is voor onze zakelijke klanten waar wij het technisch beheer verzorgen. Met een veelvoud aan installaties in soms zelfs meerdere locaties/gebouwen biedt het portaal een duidelijk overzicht. Wilt u ook gebruik maken van het klantportaal? Neem contact met ons op!
Wat is er mogelijk met het klantportaal?

In het klantportaal kunt u al uw gebouwen/locaties (objecten), installaties, werkbonnen, facturen en andere relevante documentatie inzien. Zo heeft u te allen tijde de mogelijkheid om de huidige stand van zaken online te raadplegen.

Hoe achterhaal ik mijn inloggegevens?
U kunt uw account beheren in het klantportaal zelf. Als u de inloggegevens kwijt bent en niet meer in het portaal kunt komen, dient u contact met ons op te nemen.
Klopt er iets niet in het klantportaal?
Alle gegevens worden uiteraard met de uiterste zorg verwerkt. Indien u echter een fout aantreft, is het belangrijk dat u daar melding van maakt. Wij kunnen het dan in ons systeem corrigeren.
Werkt er iets niet in het klantportaal?
Als u problemen heeft met het klantportaal dient u contact met ons op te nemen. Wij staan klaar om te helpen!