Van Rennes is partner van Thuiscomfort. Dit online inspiratieplatform is een initiatief van Technische Unie, één van onze leveranciers en tevens de grootste technische groothandel van Nederland.

Steeds meer mensen willen maximaal en zo lang mogelijk genieten van hun huidige woonomgeving, op een prettige, veilige manier. Thuiscomfort informeert en inspireert hierbij. Met het laatste nieuws op het gebied van comfortabel, levensloopbestendig en aangepast wonen. Gerichte adviezen van specialisten. En écht bijzondere oplossingen om wooncomfort en -veiligheid te vergroten.

Op Thuiscomfort.nl worden de laatste ontwikkelingen in deze markt besproken en de nieuwste en meest opvallende producten en diensten getoond. Daarbij ligt de nadruk niet op hulpmiddelen met een zorguitstraling, maar juist op zaken die mensen als luxe en comfort ervaren.

Hoe werkt het?

Stap 1: Bezoek Thuiscomfort.nl en laat u verrassen.

Bezoek de website van Thuiscomfort en maak een account aan. Hier kunt u vervolgens ideeën opdoen voor een optimaal gebruik van uw woning, nu en in de toekomst. Met het demohuis kunt u zelfs een kijkje nemen in een huis vol mogelijkheden.

Stap 2: Bewaar uw wensen met de wensenlijst.

Verzamel en bewaar alle producten, nieuwsartikelen en tips op Thuiscomfort.nl die voor u van toepassing zijn. Klik hiervoor op de knop ‘Bewaren’ rechtsboven op de pagina die u wilt bewaren.

Stap 3: Stuur uw wensenlijst naar ons op.

Als uw wensenlijst klaar is, kunt u deze naar ons verzenden op Thuiscomfort.nl. Klik hier voor ons profiel.

Wij nemen vervolgens contact met u op om de wensen met u te bespreken en eventueel te realiseren

Thuiscomfort, techniek dient de mens

Wat u vraagt, heeft Thuiscomfort al gevonden!

In oktober en november 2014 werd op regionale televisie de commercial van Thuiscomfort uitgezonden. Hieronder vindt u de commercial.

De gemiddelde leeftijd in Nederland waarop men grootvader of -moeder wordt ligt op 54 jaar. Dan staat men nog midden in het leven. Die groep moet je dan ook niet aanspreken op het ouder worden, betuttelen of met zorghulpmiddelen lastig vallen. Ondersteund door de slogan techniek dient de mens laat de commercial zien dat moderne oplossingen het leven een stuk prettiger kunnen maken. Dat begint eerder dan je denkt.