In de eerste 3 kwartalen van 2019 hebben we onze relaties bij elke digitale factuur de vrijblijvende en anonieme mogelijkheid gegeven om ons klantonderzoek in te vullen. Deze onderzoeken zijn 99 keer ingevuld.

Wij zijn door onze relaties met een 8,3 gemiddeld beoordeeld en zijn tevreden met dit positieve resultaat.

Bij het onderzoek zijn de volgende zaken beoordeeld:

  • de aangebrachte installaties en/of geleverde diensten;
  • het uitvoerende personeel;
  • de communicatie omtrent de werkzaamheden;
  • de administratieve afhandeling.

Hierbij willen wij alle relaties die hebben meegewerkt aan het onderzoek hartelijk bedanken!

Klantenvertellen

Sinds het laatste kwartaal van 2019 zijn we overgestapt naar Klantenvertellen. Dit nieuwe klantonderzoek is volledig openbaar en is in samenwerking met Techniek Nederland opgesteld.

Klant2019

© Van Rennes 1956-2020 | Sitemap | Disclaimer | Privacy

Start Chat
1
Vraag/verzoek? App met ons!
Kunnen wij u helpen? App met ons!